svar på tal!

Vilket snack. Får rätt många negativa kommentarer och alla som skriver dem kan ju bara dra ? Okej, vilken meningslös blogg lalalal... jag fattar okej ?

Och alla skriver ba - ofta du inte haft med den o den o lalallalalla .. Jag väljer ut bloggar som jag tkr bäst om & läser, thats it. Och nej, det är inte lisa som driver den här bloggen fick nån sånn kommentar. Jag är fan en helt randomtjej, du kanske sett mig idag vem vet lixom, so what. Aa men hejdå , puss på dej , nej jag skoja.

shnnyyyggggg bild på mejjj  <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker du verkar as skön! Fortsätt blogga och uppdatera med mycket skvaller! :D

2010-08-29 @ 22:02:16
Postat av: Tiffany

den här bloggen äger allt & alla xDDDD



and thets why i love u :D <3

2010-08-29 @ 22:08:34
Postat av: Anonym

Skulle din bästis syrra kunna göra design till min blogg också tror du? ;) jag hade en blogg förut med ca 1000 unika men behövde ta bort den och startade en ny men har inte bloggat ALLS mycket pga min design inte känns så "fin".. och det betyder att jag inte har läsare längre :'(.. Så snälla snälla adda min msn så vi kan snacka lite, skulle vara skitasnällt!



Skitbra blogg föresten kämpa på! :)

2010-08-29 @ 22:34:30
Postat av: Anonym

Ska bli fett kul att läsa

2010-08-29 @ 23:09:02
Postat av: Anonym

har du ingen mailadress man kan skicka till?

2010-08-29 @ 23:11:57
Postat av: * Emelie :)

forsätt med den här bloggen ! :D

den värkade jätte rolig, kmr börja följa den på bloglovin :)

kram !

2010-08-30 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0